H.H. 5 - Maiatzak 11
9:00-10:00
Gosaria eta mahaia prestatuko dugu, beharrezko tresnak hartu (edalontziak, goilarak, sardeskak) Dena batuko dugu eta segituan hortzak garbitu.
Preparamos el desayuno y la mesa, cogemos los utensilios que necesitemos (vasos, cucharas, tenedores, etc..). Recogemos y seguido nos lavaremos los dientes.
10:00-11:00
Ariketa: indioen moduan jarri, bizkarra zuzen. Arnasketak egin ( sudurretik aire hartu eta ahotik bota) x5
Nos ponernos a lo indio, espalda recta. Respiraciones (coger por la nariz y echar por la boca) x5
.
Ariketa : luzaketak egin, gorputza mugitu alde batera eta bestera, besoak mugitu gora eta behera….3-4 alditan
Hacer estiramientos, mover el cuerpo a un lado y a otro, mover los brazos arriba y abajo… 3-4 veces
Ariketa,
Burua lurrean, bizkarra zuzen ( guraseoen laguntzarekin ) lurrean etzanda, eta kapaz bazarete txiribuelta egin.
La cabeza apoyada en el suelo, espalda recta (con la ayuda de los padres) tumbarse en el suelo, y si sois capaces hacer la voltereta.
11:00-12:00
Hitzen soinua (materiala prestatu)
gaur irakurketa beste modu dinamiko baten egingo dugu, klasean, hitzak osorik ikusten zenituen, baina ordu honetan, hitzen formakuntza eta soinua landuko dugu. Horretarako, abezedarioaren letra guztiak margoztuko ditugu gurasoen laguntzarekin.
Trukoa izan daiteke, ordenagailuan “Word Art”-en bitartez letrak jarri eta gero gomaevan kopiatu dezakegu.
Gomaeva kolore askotarikoa izan daiteke, modu horretan, sortutako hitzak koloretsuak izango dira Handiak izan ahal dira letrak baina ertain tamaineko letrak egiten badituzue, gomaevan letra bakoitzeko bizpahiru letren kopiaketa atera ditzakezue.
Sonido de las palabras (preparar el material)
Hoy la lectura vamos a hacerlo de otra manera, de una forma más dinámica, en clase las palabras las veíais en su totalidad, pero en esta hora, vamos a trabajar la formación de las palabras y su respectivo sonido. Para ello vamos a dibujar todas las letras del abecedario con la ayuda de nuestros padres.
El truco podría estar en que, en el ordenador, a través de “Word Art” poner las letras y después copiarlas en la gomaeva.
La gomaeva puede ser de muchos colores, de ese modo, las palabras creadas serán coloridas. El tamaño de las letras puede ser grandes, pero si lo hacéis en un tamaño mediano os entraran más palabras en una misma gomaeva. En la gomaeva saldrían unas 2-3 letras en la copia de las letras.
12:00-13:00
Oraingoan, letrak batzen joango gara, adibidez, partehartzaile batek, izozkia hitza esaten du. Argi dago umeek hasieran galduta egongo direla, orduan, moderatzailea, hitzak silaben bitartez errepikatuko du, kasu honetan,i- zoz- ki-a, tarte horietan esango du.
Lagungarria izango zaie, papertxo baten ikusten badute. Letrak identifikatuko dituzte. Badakigu, duela pasadan astetik hona irakurketa lantzen ari direla. Horregatik ondo egon daiteke errefortsua egitea jolas honekin.
Ahora, vamos a ir juntando las letras, por ejemplo, un participante dice la palabra helado. Esta claro que los niños estarán perdidos al principio, es por ello, el moderador va a decir las palabras silábicamente lo repetirá, en este caso, he- la- do, lo dirá en esos márgenes.
Les será de ayuda, si lo ven en un papel escrito. Así identifican las letras. Sabemos que desde la semana pasada a hoy están trabajando la lectura. Es por ello, por lo que estaría bien reforzarlo a través de este juego.
13:00-14:00
Bazkarirako mahaia antolatu behar da, horretarako eskuak garbitu behar ditugu xaboiarekin eta urarekin. Behin eskuak garbi ditugula, bazkarirako tresnak hartuko ditugu, platerrak aterako ditugu, gurasoek behar duten gauzak mahaian jarri. Jesarriko gara aulkietan eta bazkariari itxarongo dogu! Familiakaz bazkalduko dogu.
Ahora toca organizar la mesa, para ello tenemos que limpiarnos las manos con jabón, y como hemos hecho con el desayuno. Organizaremos los utensilios como hemos hecho en el desayuno. ¡Preparamos la mesa y después esperamos la comida sentados!
14:00-15:00
Ordu honetan deskantsatuko dogu eta arratsalderako indarrak hartuko ditugu
En esta hora vamos a descansar y coger fuerzas para la tarde.
Plastikozko edalontzi txiki bat
Gomaeva
Artaziak
Pegamentua
Bolatxo txikiak (paperaz egindakoak izan ahal dira)
Jarraitu beharreko pausoak
Hasteko, 1-0-3-0-5-0 zenbakiak margoztu behar ditugu gomaevan. (azpian dauden zenbakiak bezala izan behar dira)
Gomaeva tira zabaletan moztuko dugu eta edalontzian jarriko ditugu, gomaeva tiren zabalera zenbakien tamaina baina handiagoa izan behar da, kontutan izan, zenbaki bi jarriko ditugula tira horietan, 10-30-50 sortuz.
Gomaeva tirak eta zenbakiak edalontzietan itsasten ditugu eta ohartu behar gara ea ondo itsatsita dauden.
Edalontzi txikiaren oinarria moztuko dugu, pegatinekin apainduko dugu, puxikaren borobila den partea moztuko dugu eta zabalera horretatik sartuko dugu edalontziaren moztutako partetik.
Badaukagu gure tirabolatxo antzeko bat, beraz, jolastera, saiatu behar gara puntuaziorik altuena lortzen.
Gomaeva
Tijeras
Pegamento
Bolas pequeñas (se pueden hacer bolas de papel )
Pasos a seguir
Para empezar, dibujaremos los números 1-0-3-0-5-0 en la gomaeva.(los números tienen que ser como los que aparecen aquí abajo)
La Gomaeva vamos a cortarla en tiras anchas, y los ponemos en los vasos, el ancho de las tiras tiene que ser más grande que el tamaño de los números, teniendo en cuenta que tendremos que poner dos números, para crear 10-30-50.
La goma eva y los números vamos a pegarlos en el vaso, y tenemos que asegurarnos de que estén bien pegados.
La base del vaso pequeño la vamos a cortar, decoraremos el vaso con pegatinas, cortaremos la parte redonda del glogo y por el ancho de donde hemos recortado el vaso pequeño lo meteremos por ahí.
Ya tenemos nuestro tirabolas, por lo tanto, a jugar, tenemos que intentar conseguir la puntuación más alta.
15:00-17:00
SLIME:
Osagaiak:
Arto almidoi (maizena) 2 goilarakada.
Plater xaboi 1’5 goilarakada
Hautazkoa: tenperak kolorea emateko.
Prozesua: Bi osagaiak nahastu behar ditugu, lehenengo goilara batekin eta gero eskuekin, nahi dugun forma eta testura hartu arte. Slime gehiago egiteko, kantitatea handitu nahi badugu gehiago botatzearekin konponduta. Kontutan izan, proportzioak aldatu daitezke, hau da, oso gogorra ikusten badugu xaboi gehiago bota dezakegu, edo oso bigun geratu bada, orduan, almidoi gehiago.
Ingredientes:
2 cucharadas de almidón de maíz (Maicena)
1, 5 cucharadas de jabón para platos
opcional: témperas para colorear
Proceso: Debemos mezclar los dos ingredientes, primero con una cuchara y luego con las manos, hasta que tomen la consistencia deseada. Podéis aumentar las cantidades para hacer más slime. Tened en cuenta que las proporciones pueden variar, si os queda muy duro agregáis un poquito más de jabón, si queda muy blando más almidón.
Iruzkinak
Argitaratu iruzkina