H.H. 2 - Ekainak 5

9:00-10:00 

Gosaria eta higiene pertsonala  // Desayuno e higiene personal 

Eguna hasteko, gosariari behar duen garrantzia emango diogu, egun hauetako egoera aprobetxatuko dugu familian eta lasaitasunez eramateko aurrera. 

 

 

 

Ondoren, norbanako higienearen ordua izango da.  

 

 

 

Para empezar el día, le daremos al desayuno la importancia que se merece, y además aprovecharemos la situación de estos días para hacerlo en familia y con calma.  

 

Después, será el turno de la higiene personal. 

 

 







10:00-11:00 

Balkoiraedoleihorairten + egunekoplanifikazioa // Salir al balcón o ventana + planificación del día. 

Eguneko lehenengo orduetan balkoira edo leihora ateratzea behintzat minutu batzuetarako oso onuragarria izango da. Aire freskoa hartzeko eta etxetik kanpo gertatzen dena ikusteko. 

 

 


Umeentzat errutinak premiazkoak dira. Segurtasuna ematen diete eta gurasoentzat ere lagungarriak izan daitezke. Erabili dezakegu kartulina bat, arbela bat, orri bat besterik ez badaukagu… baina garrantzitsua da ekintzak marrazki bitartez adieraztea (oso txikiak dira irakurtzeko, marrazkiekin ekintzak erraz identifikatuko dituzte). 

 

 

 

Salir a primera hora del día durante un rato al balcón o asomarse, al menos, durante unos minutos a la ventana será muy beneficioso tanto para respirar aire puro como por ver qué ocurre en la calle. 

 

Para l@s niñ@s, las rutinas son necesarias. Les dan seguridad, y a los padres/madres les facilita afrontar la jornada. Por eso es un buen recurso para estos días, elaborar un planning. Podemos utilizar una cartulina, una pizarra o simplemente un folio si no tenemos otro soporte. Lo más importante es que utilicemos dibujos o pictogramas para representar las tareas (con esta edad no saben leer pero sí saben identificar mediante dibujos las acciones). 

 





11:00-12:00 

Txikien silueta diseinatzen Diseñando la silueta de l@s pequeñ@s 

Gure txikien silueta margoztuko dugu pankarta paperean (gurasoek egingo dute) eta silueta eginda dagoenean txikiek marraztu beharko dute gorputzaren zenbait atal edo marraz librea egingo dute. Gurasoek esan behar dio haurrari margozteko: begiak, belarriak, ilea, hankak, eskuak, ea…  

Comenzaremos a pintar la silueta del pequeñ@ en el papel de pancarta (esto lo harán los padres/madres). Cuando la silueta esté diseñada serán l@s pequeñ@s quienes dibujen algunas partes del cuerpo o  dejarles dibujar libremente. Serán los padres/madres quienes indiquen que deben dibujar, por ejemplo: los ojos, las orejas, el pelo, las piernas, las manos etc… 

Materiala: 

-Pankartak egiteko papera (papel que se utiliza para hacer pancartas) 

-Errotulkia silueta egiteko (rotulador para la silueta) 

-Zelo (celo) 

-Margoak (pinturas) 

 

                                          

 

 





12:00-13:00 

Dantza: Lur azpian bizi naiz (Ene Kantekin) /  Baile: Vivo debajo de la tierra (con Ene Kantak) 

Abesti dibertigarri honekin etxeko familia guztia dantzatuko da eta ea gai zareten dantza ikasten. Animo! Hauxe da linka.

 

 

Con ésta canción divertida toda la familia bailará y a ver si conseguís aprender el baile. ¡Ánimo! Éste es el link: I 

 

 




13:00-14:00 

Jatekoprestatu + Bazkaldu / Preparación + comida 

Bada  momentua dena batzeko, bakoitzak bere eskuak garbitzeko eta mahaia ipintzen laguntzeko. Adin honekin, goilarak eta sardexkak ipintzen lagundu dezakete. Bazkaldu eta gero, eskuak garbitu, hortzak eta haginak garbitu  eta dena batuta utzi. 

 

                                   

 

Es el momento de recoger todo, lavarse las manos, ayudar a poner la mesa y comer en familia. Con esta edad, pueden poner los cubiertos. Después de comer, es muy importante recalcar que se laven las manos, se cepillen los dientes  y que ayuden a recoger.   

 






 

14:00- 15:00 

Ipuina + Siesta / Película 

                                         

 

Adin honetan, ume askok siesta botatzen dute. Ideia ona izan daiteke lehenengo ipuin bat kontatzea lasaitzen laguntzeko. Ipuina umeak aukeratu dezakete. Hona hemen gaurko proposamena: Beldurra ematen dizu, Kroko? 


 

Con esta edad, muchos niñ@ echan la siesta. 

Puede ser una buena idea contarles un cuento. Puede ser uno que elijan ellos de la colección que tienen en casa. Otropción puede ser 

los cuentos virtuales que podemos encontrar en internet. Ésta es nuestra propuesta de hoy 

 

 

 

 

 



15:00- 16:00 

Kolorezko objektuen bila / En busca de objetos de colores 

 

Koloreak birpasatu eta indartuko ditugu. Horretarako pankarta paperean gurasoek zirkulu handi bat marraztu beharko dute eta barruan triangeluak eratu (argazkia duzue eredutzat). Hortik aurrera txikiek tenperekin margotu beharko dituzte kolore ezberdinak erabiliz. Zirkulua koloreztatu dagoenean txikiek etxean dauden objektuak bilatu beharko dituzte; dagokion kolorearekin ipiniz, hots, zapi gorri bat triangelu gorrian jarri. 

Reforzaremos los colores. Para ello con el papel de pancarta los padres/madres dibujarán un círculo grande y dentro de éste trazar unas líneas formando unos triángulos (tomar la foto como modelo). L@s peques pintarán los triángulos de diferentes colores con témperas y después tendrán que buscar por casa objetos de colores y colocarlos en el triángulo correspondiente. 

Materiala: 

-Paper pankarta (papel de pancarta) 

-Errotulkia+tenperak (rotulador+témperas) 

-Etxeko objektuak (objetos de casa) 

 

 

 

 





16:00- 17:00 

“Kask kask oskola!” / Masaje “kask-kask oskola 

Erlaxatzeko momentua heldu da. “Kask kask oskola masajea! Egingo dute gurasoen edo eta lagunen laguntzarekin. Lurrean eserita, trena egiten edo eta etzandak arituko gara abestia entzuten. 2 aldiz (lehenengo bat egingo du masajea eta gero bestea). Youtuben abestia dekozue: 

 

Ha llegado el momento de relajarnos  mediante la canción “Kask kask oskola masajea” (en YouTube la encontrareis). Con ayuda de aita /ama realizaremos el masaje, bien sentados en el suelo o tumbados (repetirlo 2 veces). 

Iruzkinak